Πέμπτη, 8 Νοεμβρίου 2012

Η κατάρριψη των χιλιοειπωμένων σαθρών επιχειρημάτων του κεαδο-χοτζικού κατεστημένου από τον Ελεύθερο Λόγο Αργυροκάστρου


Εδώ και λίγους μήνες έκανε την εμφάνιση του στην βορειοηπειρωτική μπλογκόσφαιρα άλλο ένα μπλογκ, εντεταλμένο στην υπηρεσία της «αποκλειστικής ηγεσίας» της Εθνικής Ελληνικής Μειονότητας, για να προστεθεί στα άλλα παπαγαλάκια της όπως το zeri i dropullit (deropoli.com για τους μη γνωρίζοντες), το μπολανό-himara.gr και να αντικαταστήσει κάποια παλιότερα με μικρή διάρκεια ζωής, όπως το nenanews και το Νεολαία ΚΕΑΔ.
Πρόκειται φυσικά για το aftonomi.gr, που με την αποκλειστική συνέντευξη που πήρε από τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Εσωτερικών Άγγελο Συρίγο έκανε τους γνώστες γύρω από τα βορειοηπειρωτικά κοινά να καταλάβουν ποιοι κρύβονται πίσω από το νέο site.     
Ακολούθησε το κατάπτυστο δημοσίευμα για τις ιθαγένειες που «μοίραζε» ο Τομέας Βορειοηπειρωτών της Νέας Δημοκρατίας, που φωτογράφιζε κάποια ονόματα ως «μεσάζοντες» για την ταχύτερη απόδοση της ελληνικής ταυτότητας σε ομογενείς, πράγμα που επιβεβαίωσε τις όποιες υποψίες για τους διαχειριστές του.
Τελευταία ήρθε να μας πει ότι το ΕΕΜΜ –MEGA άδειασε τη Χρυσή Αυγή βασιζόμενο σε αυθαίρετο συμπέρασμα μίας ετεροχρονισμένης δημοσίευσης από δήλωση του προέδρου του κόμματος Χρηστάκη Κίτσιου σε αλβανική εφημερίδα συμπεραίνοντας «αστάθεια απόψεων που επικρατεί στην ηγεσία του κόμματος και προκαλεί πολλά ερωτηματικά ένθεν και εκείθεν των συνόρων»…
Τι κι αν έχει αποδειχθεί επανειλημμένα ότι συνήθως τέτοιου είδους δημοσιεύματα βιάζουν την αλήθεια. Αλλά όταν μας συμφέρει κάτι που προέρχεται από τους Αλβανούς το επιστρατεύουμε αρκεί να κάνει τη δουλειά μας.  
Τον περασμένο μήνα λοιπόν το μπλογκ αυτό ήρθε να μας κάνει υψηλή πολιτική ανάλυση των πολιτικών δεδομένων εντός της Ελληνικής Μειονότητας με το άρθρο «Οι Έλληνες των αλβανικών κομμάτων».
Ούτε λίγο ούτε πολύ ο αρθρογράφος προσπαθεί να μας πείσει ότι τα ελληνικής καταγωγής στελέχη των αλβανικών κομμάτων είναι οι «προδότες, διασπαστές, ρουφιάνοι, δούρειοι ίπποι» του Ελληνισμού της Β. Ηπείρου, που πράγματι είναι, απαλλάσσοντας όμως από κάθε ευθύνη τους «αποκλειστικούς αντιπροσώπους» της Ομόνοιας – ΚΕΑΔ. Τουλάχιστον γι’ αυτούς που είναι στα αλβανικά κόμματα ξέρουμε εξ αρχής ότι δεν θα προσφέρουν κάτι για τα δικαιώματα του Ελληνισμού. Αυτοί όμως που υποτίθεται ότι αγωνίζονται για τα δίκαια των Βορειοηπειρωτών έχοντας τα ως κύριο αντικείμενο της εκπροσώπηση τους, ποια ήταν η προσφορά τους όλα αυτά τα χρόνια;;;
Ας δούμε όμως παράγραφο – παράγραφο τα επιχειρήματα του άρθρου με τις μισές αλήθειες και να σχολιάσουμε την προπαγάνδα νηπιαγωγείου με την οποία προσπαθούν να μας πείσουν.  
Αρχικά κάνει μία αναφορά στις κινήσεις των δύο μεγάλων αλβανικών κομμάτων του Δημοκρατικού και του Σοσιαλιστικού και συνεχίζει με το εσωτερικό της Εθνικής Ελληνικής Μειονότητας…
Αftonomi.gr: «Μέσα σ’ αυτό το πλαίσιο κινήσεων, άρχισαν να εμφανίζονται στα χωριά και στους δήμους μας και οι ελληνικής καταγωγής βουλευτές των δύο αυτών κομμάτων. Άρχισαν να συναντούν «φίλους» που τους είχαν ξεχάσει από χρόνια, να υπόσχονται για διορισμούς στο δημόσιο και να αναθεματίζουν την Ομόνοια-ΚΕΑΔ.»
Σχόλιο Ε.Λ.Α.: Ενώ τα αρχικουάντρα του ΚΕΑΔ – Ομόνοια είναι κάθε μέρα στα χωριά, συναντούν σε καθημερινή βάση τους κατοίκους και καταγράφουν τα προβλήματα τους. Το που τα «καταγράφουν» είναι ένα άλλο θέμα. Φυσικά αυτοί με την σειρά τους δείχνουν ένα επίπεδο ανωτερότητας και ποτέ δεν αναφέρονται σε άλλους, Άσχετα βέβαια αν από τις 10 φράσεις που λένε οι εννιά αφορούν τους «διασπαστές, προδότες» κλπ του μοναδικού ελληνικού κόμματος στην Αλβανία (ΕΕΜΜ-MEGA) και τους άλλους των αλβανικών κομμάτων.
Αftonomi.gr: «Ζητούν την ψήφο των Ελλήνων Βορειοηπειρωτών για να εξυπηρετήσουν καλύτερα τα αφεντικά τους, και σε συνέχεια τα προσωπικά τους συμφέροντα».
Σχόλιο Ε.Λ.Α.: Ενώ οι «αποκλειστικοί μας αντιπρόσωποι» την ψήφο μας τη ζητούν μόνο από αγνό και ειλικρινές ενδιαφέρον, αφού θυσιάζονται για τα συμφέροντα του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού, βάζοντας πάντα τα προσωπικά τους στην άκρη. Το έχουν αποδείξει άλλωστε μέσα από τους αγώνες που δίνουν καθημερινά στη Βουλή και την τοπική αυτοδιοίκηση, με τις άπειρες (στην ανυπαρξία) ερωτήσεις και διαμαρτυρίες.
Αftonomi.gr: «Μπορεί η καταγωγή τους να είναι «ελληνική» να έχουν γεννηθεί από έλληνες γονείς, αυτό κανείς δεν το αμφισβητεί, οι ίδιοι όμως, μέσα και έξω απ΄το αλβανικό κοινοβούλιο δεν λειτούργησαν ποτέ σαν έλληνες». 
Σχόλιο Ε.Λ.Α.: Ενώ τα παλικάρια μας με πρώτο και καλύτερο τον μέγα αρχηγό Βαγγέλη Ντούλε λειτουργούν αποκλειστικά σαν Έλληνες δηλώνοντας στη Χιμάρα, το Βούρκο και τη Δρόπολη ως μοναδική οργάνωση των Ελλήνων την Ομόνοια, αλλά από Αυλώνα, Τεπελένι και πάνω εκφράζονται ως παναλβανικό πολυπολιτισμικό κόμμαPBDNJ
Αftonomi.gr: «Κι αυτό γιατί:
Πρώτον: Τα αλβανικά κόμματα, τους έχουν συμπεριλάβει στις λίστες τους ώστε να μπορέσουν απ' τη μια να στραγγαλίσουν κάθε ανεξάρτητη ελληνική ψήφο που θα μπορούσε να ενισχύσει ανεξάρτητο εθνικό φορέα και απ' την άλλη να παρουσιάσουν ένα ευρωπαϊκό δικό τους προφίλ, πως δήθεν νοιάζονται και για τις εθνικές μειονότητες και τις βοηθούν να εκπροσωπεύονται με «δικά τους» παιδιά. Φυσικά αυτά τα παιδιά παίζουν τις περισσότερες φορές το ρόλο της μαριονέτας».
Σχόλιο Ε.Λ.Α.: Τα παιδιά της εθνικής υπόθεσης, οι αποκλειστικοί μας αντιπρόσωποι ΚΕΑΔ – Ομόνοια, ποιον ρόλο παίζουν άραγε; Μήπως του διακοσμητικού στοιχείου με την ονομασία «μούγκα στη στρούγκα»; Μήπως του σιωπηλού και ανύπαρκτου παρατηρητή που δεν θα διαταράξει καθόλου την γέφυρα της ελληνο-αλβανικής φιλίας;
Αftonomi.gr: «Δεύτερον: Οι ίδιοι αυτοί, οι ελληνικής καταγωγής πολιτικοί, μπαίνουν με ευχαρίστηση στην υπηρεσία, με σκοπό να χαρούν τα προνόμια της εξουσίας και να απολαμβάνουν έστω κι εκείνα τα λίγα ψίχουλα που τα αφεντικά αφήνουν γι' αυτούς».
Σχόλιο Ε.Λ.Α.: Τώρα δηλαδή τι θέλει να μας πει; Ότι το ΚΕΑΔ δεν συμμετείχε ποτέ σε κυβερνήσεις υπό την ηγεσία πότε του Σοσιαλιστικού και πότε του Δημοκρατικού Κόμματος; Ότι τα στελέχη του δεν κάθησαν ποτέ σε υπουργικές ή διευθυντικές καρέκλες δημόσιων οργανισμών με τις ευλογίες του ηγέτη Ενβέρ Ντούλε;  Επειδή τα «αυτόνομα» παιδιά έχουν επιλεκτική αμνησία νομίζουν ότι απευθύνονται σε ηλίθιους;
Αftonomi.gr: «Τρίτον: Μέσα σε δυο δεκαετίες κοινοβουλευτισμού στην Αλβανία, κανείς και σε καμία περίπτωση, ελληνικής καταγωγής βουλευτής που πολιτεύεται με τα αλβανικά κόμματα, δεν μπόρεσε να σηκώσει ανάστημα και να τοποθετηθεί καθαρά για ζητήματα εθνικού χαρακτήρα. Όλοι τους σιώπησαν την ώρα που έπρεπε να μιλήσουν».
Σχόλιο Ε.Λ.Α.: Επειδή όμως εμείς δεν έχουμε κανενός είδους αμνησία, θυμόμαστε ότι μόνο ο προδότης Βουλευτής του Σοσιαλιστικού Κόμματος Αλβανίας Βαγγέλης Τάβος σηκώθηκε το 2002 διαμαρτυρήθηκε επίσημα και απέτρεψε την αφαίρεση της εθνικότητας από τις ταυτότητες και τα ληξιαρχεία. Το ΚΕΑΔ έλαμψε δια της ανυπαρξίας του χάρη στους τότε βουλευτές του Βαγγέλη Ντούλε, Χρήστο Γκότση και Γρηγόρη Καραμέλιο.
Αftonomi.gr: «Η ιστορία απέδειξε πως μόνον βουλευτές της ΟΜΟΝΟΙΑ-ΚΕΑΔ έχουν λάβει καθαρά εθνική θέση για ζητήματα εθνικού ενδιαφέροντος εντός και εκτός του αλβανικού κοινοβουλίου».
Σχόλιο Ε.Λ.Α.: Μάλλον στην ιστορία κάποιου άλλου πλανήτη θα αναφέρεται. Για την πραγματική ιστορία ο τελευταίος Βουλευτής του ΚΕΑΔ που αγωνίστηκε για τον Βορειοηπειρωτικό Ελληνισμό εντός της αλβανικής βουλής ήταν ο Ζήσος Λούτσης (1997-2001) με κυριότερη ενέργεια του την υπογραφή του νόμου για την ιδιοκτησία, όπου συγκέντρωσε τις υπογραφές των ελληνικής καταγωγής βουλευτών ΟΛΩΝ των κομμάτων, αλλά και μερικών Αλβανών.
Βέβαια σήμερα ο Ζήσος Λούτσης είναι "προδότης και διασπαστής" σύμφωνα με τους νταβατζήδες της Ελληνικής Μειονότητας.
Αντίθετα η ιστορία έγραψε με χρυσά γράμματα τους «αγώνες» που έδωσαν για τα δίκαια μας οι τρεις λαμπροί εκπρόσωποι μας στην αλβανική βουλή την περίοδο 2005-2009. Του προέδρου Ντούλε που  ήταν εξαφανισμένος τόσο από την Βουλή όσο και από τα χωριά, του χοτζικού εισαγγελέα Σπύρου Πέτση και φυσικά του αλβανόψυχου Λεονάρντ Σόλη που χαρακτήρισε ως ακροδεξιούς φασίστες όσους διαμαρτύρονταν έξω από τη Βουλή των Ελλήνων για την κύρωση και σταθεροποίηση της συνεργασίας της Αλβανίας με τις ευρωπαϊκές κοινότητες τον Γενάρη του 2009.
Αftonomi.gr: «Θα ήθελα να αναφερθώ σε κάποιες περιπτώσεις. Οι ελληνικής καταγωγής βουλευτές με το Σοσιαλιστικό Κόμμα Αλβανίας, σιώπησαν όταν το δικό τους κόμμα με τον αρχηγό τους Ε. Ράμα, απευθύνονταν στο Συνταγματικό Δικαστήριο για την ακύρωση της συμφωνίας για τα θαλάσσια ύδατα μεταξύ Ελλάδος και Αλβανίας. Κανείς απ' αυτούς δεν μίλησε. Κανείς δεν αποστασιοποιήθηκε. Οι έλληνες της περιοχής του Βούρκου, των Αγ. Σαράντα, Δελβίνου και Χιμάρας, έδωσαν ψήφο και στο ΣΚ Αλβανίας. Ποιους εξυπηρέτησαν έτσι;! Γιατί πρέπει να τους ψηφίζουμε;;!»
Σχόλιο Ε.Λ.Α.: Μα καλά μας «αυτόνομα» παιδιά! Από τις προηγούμενες εκλογές δεν είστε σε συμμαχία με τον Έντι Ράμα; Εσείς ποιον εξυπηρετείτε μένοντας πιστοί σε αυτή τη συμμαχία; Σε ποιον εκφράζετε αυτές τις απορίες; Στον εαυτό σας;
Αftonomi.gr: «Μια άλλη περίπτωση που θα ήθελα να αναφέρω ήταν η σύγκρουση στην αλβανική βουλή των εκπροσώπων του PDIU του τσάμικου κόμματος, όπως θέλει να αναφέρεται με τον πρόεδρο και βουλευτή του ΚΕΑΔ κ. Βαγγέλη Ντούλε για εθνικά ζητήματα. Ενώ ο κ. Ντούλες έδινε τη μάχη στο κοινοβούλιο, οι άλλοι «έλληνες» σιωπούσαν και κρύβονταν πίσω απ' τα έδρανα. Φαίνεται δεν τους επιτρέπονταν απ' τα κομματικά καταστατικά να μιλήσουν. Αυτοί λένε πως εκπροσωπούν εμάς τους έλληνες στην αλβανική δεξιά».
Σχόλιο Ε.Λ.Α.: Βρε «αυτόνομα» παιδιά τα θέλετε αυτά και τα λέτε ή πάσχετε από αλντζχάιμερ από τόσο νωρίς;
Ο δικός σας αρχηγός Βαγγέλης Ντούλε δεν ήταν που συμμαχούσε στις βουλευτικές εκλογές του 2009 με τον ηγέτη του τσάμικου κόμματος Σπετίμ Ιντρίζι όταν ο τελευταίος ήταν στη λίστα του ΣΚ και βγήκε βουλευτής με αυτό;
Ο «αγωνιστής και αποκλειστικός ηγέτης του Ελληνισμού» Βαγγέλ Ντούλε δεν ήταν αυτός που μαζί με τους βουλευτές του PDIU στήριξε τον Φάτος Νάνο φανατικά για Πρόεδρο της Δημοκρατίας της Αλβανίας;
Εσείς δεν ήσασταν που στις περσινές δημοτικές εκλογές πανηγυρίζατε αγκαλιά με τους Αλβανοτσάμηδες και τις ερυθρόμαυρες σημαίες τους στη Φοινίκη και τη Λιβαδειά για τη νίκη των υποψηφίων επάρχων του ΚΕΑΔ;
Οι εκλεγμένοι έπαρχοι με το ΚΕΑΔ στο Μεσοπόταμο και το Αλύκο Καϊσηδες δεν ήταν αυτοί που ψήφισαν τον δημοτικό σύμβουλο τουPDIU για διευθυντή της διεύθυνσης υδάτων των Αγίων Σαράντα;;;
Αftonomi.gr: «Μπορεί να μας παίρνουν την ψήφο, αλλά δεν μας εκπροσωπούν ως ελεύθερους έλληνες, μας εκπροσωπούν ως ραγιάδες. Μάλιστα φροντίζουν να μένουμε ραγιάδες και στην κυριολεξία. Το θέμα δεν είναι πως ονομάζεται ο βουλευτής της ΟΜΟΝΟΙΑ-ΚΕΑΔ, Βαγγέλης, Γιώργος, Γιάννης ή Σπύρος. Το ζήτημα είναι να εκπροσωπούμαστε από ανεξάρτητο φορέα, ο οποίος δοκιμάστηκε για το ανάστημά του και το ρόλο του».
Σχόλιο Ε.Λ.Α.: Φυσικά σύμφωνα με τα «αυτόνομα» αυτός που μας εκπροσωπεί ως «ελεύθερους Έλληνες» στην αλβανική Βουλή είναι ο Ντουλεϊμαν ο Μεγαλοπρεπής, που έχει ξεχάσει και ο ίδιος πότε έκανε ερώτηση για το ιδιοκτησιακό και την παιδεία. Από την άλλη βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάμε και τα δελτία τύπου που βγάζει που και που για να δικαιολογεί την ανυπαρξία του.
Όχι δεν θα είμαστε ποτέ ραγιάδες όσο έχουμε για καθοδηγητή μας τον Βαγγέλη Ντούλε που τον Γενάρη του 2011 μας κάλεσε να διαμαρτυρηθούμε στο πλευρό του Έντι Ράμα και να σφαγιαστούμε για την ανατροπή του Μπερίσα από την πρωθυπουργία (θέμα καθαρά ενδοαλβανικό). Όταν έρθει δηλαδή στην εξουσία ο Ράμα θα πάψουμε να είμαστε σκλάβοι…
Αftonomi.gr: «Τέταρτον: Ακούμε μερικούς να μας λένε πως αυτοί που βγαίνουν με αλβανικά κόμματα, στηρίζονται στις περιοχές τους και με μικρές επενδύσεις, λύνοντας κάποια προβλήματα. Ολοι γνωρίζουμε πως οι έλληνες Βορειοηπειρώτες που μένουν στα πατρώα τους εδάφη είναι καλοπληρωτές. Πληρώνουν όλους τους φόρους, είτε ασκούν επιχειρηματική δραστηριότητα είτε είναι συνταξιούχοι. Δεν μπορεί να είμαστε μόνον φορολογούμενοι και το κράτος να μην προσφέρει καμία υπηρεσία! Κι αυτά που έχει κάνει είναι λίγα, πολύ λίγα.
Σχόλιο Ε.Λ.Α.: Μέχρι εδώ τα λέτε πολύ σωστά…
Αftonomi.gr: Γνωρίζει ο κόσμος μας καλύτερα απ' τον καθένα, πως τα «έργα» και οι επενδύσεις αυτές γίνονται μόνο και μόνο για να συνοδεύουν την προεκλογική τους προπαγάνδα υπέρ των προσώπων που οι ίδιοι έχουν επιλέξει να μας «εκπροσωπούν».
Σχόλιο Ε.Λ.Α.: Η ΑΠΟΘΕΩΣΗ ΤΗΣ ΓΥΦΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΙΚΡΟΨΥΧΙΑΣ! Εντάξει ρε παιδιά ότι πείτε εσείς! Να μην γίνονται έργα λοιπόν και να ζούμε στην εξαθλίωση!  Να μην γίνονται δρόμοι για να μπορούμε να πάμε στα χωριά μας, να μην έχουμε ηλεκτρικό για να βλέπουμε το βράδυ και να μαγειρεύουμε και να κάνουμε τόσες δουλειές, να μην έχουμε νερό να πίνουμε και να πλενόμαστε, να μην καλύπτονται οι λάκκοι που μας πνίγουν σε κάθε βροχή, επειδή δεν θέλουμε να ενισχύουν την προεκλογική τους προπαγάνδα οι αντίπαλοι! Που πάτε και τα βρίσκετε τέτοια επιχειρήματα;
Και κάτι άλλο: Όταν ο Μπολάνος σαν Δήμαρχος Χιμάρας έκοβε κορδέλες με τον Μπερίσα και του έλεγε «είσαι ο καλύτερος πρωθυπουργός στην ιστορία του αλβανικού κράτους» δεν σας χάλαγε τότε; Ε;
όταν έκοβε ο μαλιόκος πρωθυπουργός κορδέλες με τους Επάρχους του ΚΕΑΔ στο Βούρκο και τη Δρόπολη πανηγυρίζατε για την ικανότητα των τοπικών μας αρχόντων για την πολύτιμη προσφορά τους στον τόπο μας! Όταν όμως δουλεύουν και κάνουν έργα οι «άλλοι» γίνεται μόνο και μόνο από ιδιοτελή κίνητρα!
Το μπλογκ «Βορειοηπειρώτης» προ ημερών είχε γράψει κάτι πολύ σοφό για τους νταβατζήδες της Ομόνοιας – ΚΕΑΔ: «Μήπως θέλουν την διατήρηση των προβλημάτων επειδή ζουν από αυτά;»
Αftonomi.gr: «Εμείς όμως, αλήθεια, γιατί τους ψηφίζουμε;;!!!»
Επίλογος σχολίων Ε.Λ.Α.: Την ίδια απορία έχουμε και μεις για όσους υποστηρίζουν φανατικά το πολιτικό κατεστημένο του Βορειοηπειρωτικού χώρου. Φυσικά και δεν υποστηρίζουμε ότι πρέπει να λέμε ευχαριστώ στο αλβανικό κράτος όταν κάνει κάποια έργα, όταν μας οφείλει πολύ περισσότερα. Ούτε βέβαια να πάρουμε το μέρος των ελληνικής καταγωγής πολιτικών που εντάχθηκαν στα αλβανικά κόμματα. Κάθε άλλο!
Πρέπει όμως την πολιτική μας κριτική να την κάνουμε με τα ίδια μέτρα και τα ίδια σταθμά και όχι με το «τα δικά μου δικά μου και τα δικά σου δικά μου». Τα όσα γράφτηκαν ως απάντηση στο άρθρο τουaftonomi.gr δεν αφορούν αποκλειστικά το ίδιο το μπλογκ αλλά την όλη χοτζική προπαγάνδα που βασίζεται στα γραφόμενα του και προσπαθεί (και σε μεγάλο βαθμό καταφέρνει) να περνάει το κατεστημένο της Ομόνοιας – ΚΕΑΔ της τελευταίας δεκαπενταετίας σε μεγάλη μερίδα του λαού της Β. Ηπείρου.
Το δίδαγμα είναι λοιπόν «στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάμε για σχοινί». 
ΥΓ.: Ας μάθει κάποιος σε αυτούς τους καλούς πατριώτες ότι οι 'Ελληνες γράφονται με "Ε" κεφαλαίο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου