Καμία εξέλιξη δεν υπάρχει για τον οδικό άξονα Ιωάννινα – Καλπάκι - Κακαβιά, για την πορεία του οποίου είχε ερωτήσει το Υπ. Υποδομών ο Σταύρος Καλογιάννης.
Ο Υφυπουργός κ. Μαγκριώτης αναφέρει στην απάντησή του, ότι η «οριστική μελέτη του οδικού άξονα Ιωάννινα – Καλπάκι – Κακαβιά … έχει ολοκληρωθεί και παραληφθεί από την Υπηρεσία, και δεν έχει γίνει αναθεώρηση της χάραξης»!Υπενθυμίζεται ότι σε δήλωσή του, στα Ιωάννινα τον Ιούνιο του 2010, ο Υφυπουργός ισχυριζόταν τα εξής: «Θεωρούμε σημαντική τη συνέχιση της Ιόνιας Οδού προς την Κακαβιά και τα ελληνοαλβανικά σύνορα.
Δυστυχώς όμως, μελετητικά δεν είναι ώριμη και μέχρι σήμερα έχουν υπάρξει πολλές ενστάσεις για την όδευσή της. Πρόθεση μας είναι, μέσα από διαβούλευση, να οριστικοποιήσουμε τη χάραξή της, γιατί αυτό είναι απαραίτητο και για την ολοκλήρωση των μελετών και στη συνέχεια, να βρούμε πόρους για την κατασκευή της, σε πρώτη φάση τουλάχιστον μέχρι τη Ελεούσα».Αποδεικνύεται δηλαδή ότι η χάραξη που είχαμε οριστικοποιήσει από το 2008, ως ΥΠΕΧΩΔΕ, μετά από μεγάλο διάλογο με την τοπική αυτοδιοίκηση του Νομού μας, ήταν η βέλτιστη!
Νέα διαβούλευση δεν έγινε ποτέ από το Υπουργείο Υποδομών.Κατέπεσε λοιπόν άλλο ένα δήθεν επιχείρημα του Υπουργείου. Το μόνο που επιχείρησε ήταν να ρίξει λάσπη στο έργο της Νέας Δημοκρατίας, να κοροϊδέψει ωμά όσους τοπικούς άρχοντες πίστευσαν σε «νέα διαβούλευση» και να χαθεί πολύτιμος χρόνος 1 ½ έτους, εις βάρος του Τόπου!Σε ό,τι αφορά τις μελέτες που επιβάλλεται να εκπονηθούν μετά την έγκριση της ΜΠΕ του έργου, αυτές παραπέμπονται, σύμφωνα με την ίδια απάντηση, για ένταξή τους σε ΣΑΕ του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων την επόμενη χρονιά!
Υπενθυμίζεται ότι ο Σταύρος Καλογιάννης έχει προτείνει από τις αρχές του 2010 τη δημοπράτηση του έργου, με ενσωμάτωση όσων νέων όρων έθετε υπ’ όρο η ΜΠΕ, αφού προηγουμένως η Εγνατία οδός ΑΕ, της οποίας το αντικείμενο είναι πολύ μειωμένο, συνέτασσε τα τεύχη δημοπράτησης. Δυστυχώς ούτε αυτό έγινε και το έργο παραπέμπεται στις καλένδες.
Όμως στις καλένδες παραπέμπεται από το Υπουργείο Υποδομών ακόμα ένα οδικό έργο στο Νομό μας, που είχε προωθήσει η Νέα Δημοκρατία, στο πλαίσιο αναβάθμισης του εθνικού οδικού δικτύου. Υπενθυμίζεται ότι το Υπουργείο Οικονομικών είχε εντάξει στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων του 2009, τις μελέτες βελτίωσης του οδικού άξονα Καλπάκι-Κόνιτσα, με προϋπολογισμό 2.000.000 ευρώ, κατόπιν πρότασης του ΥΠΕΧΩΔΕ (έγγραφο υπ’ αρ. Δ11α/08/2/Φ50/18.03.2009).Σε Ερώτηση του Σταύρου Καλογιάννη, τον Απρίλιο του 2010 για το θέμα, ο κ. Μαγκριώτης είχε απαντήσει ότι «θα προηγηθεί από την αρμόδια Υπηρεσία η σύνταξη φακέλου ... ώστε στη συνέχεια να ακολουθήσει η προκήρυξη της κύριας τεχνικής μελέτης».
Σε επόμενη Ερώτηση, το Δεκέμβριο 2010, ο κ. Μαγκριώτης απάντησε ότι « … το αμέσως προσεχές διάστημα αναμένεται η τελική έγκριση του έργου, ώστε να προσληφθεί ο Σύμβουλος και να συνταχθεί ο φάκελος του έργου».Ένα χρόνο αργότερα, σε νέα Ερώτηση (αρ. πρ. 151/22/2011) του Σταύρου Καλογιάννη, ο κ. Μαγκριώτης απαντά ότι «…η ανάθεση μελέτης για την ωρίμανση του οδικού άξονα Καλπάκι – Κόνιτσα θα εξεταστεί το επόμενο έτος 2012»!
Σχολιάζοντας τις απαντήσεις του ΥΠΥΜΕΔΙ, ο Σταύρος Καλογιάννης αναφέρει: «Αυτή η παραπαίουσα Κυβέρνηση θα μείνει στην Ιστορία του Τόπου όχι μόνον για την καταστροφική πολιτική που ακολουθεί και μας οδηγεί στην εθνική χρεωκοπία, γαντζωμένη με κάθε τρόπο στην εξουσία, αλλά και για την απαράδεκτη και προκλητική αδιαφορία για τα θέματα που αφορούν τον Έλληνα πολίτη. Πρωταθλητής στην αδράνεια που δείχνει επί δύο και πλέον χρόνια, ανακηρύσσεται το Υπουργείο Υποδομών, του οποίου η ηγεσία θα μείνει στην Ιστορία και για τις αμετροεπείς της δηλώσεις».
http://epirusgate.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου