Σάββατο 11 Αυγούστου 2012

Αύριο στη Χιμάρα το μνημόσυνο γα τα δύο χρόνια από τη δολοφονία του Αριστοτέλη Γκούμα

Αύριο Κυριακή 12 Αυγούστου θα πραγματοποιηθεί το πρωί στον Ιερό Ναό Αγίων Πάντων Χιμάρας, μετά τη Θεία Λειτουργία, μνημόσυνο για τον εθνομάρτυρα Αριστοτέλη Γκούμα με αφορμή τη συμπλήρωση δύο χρόνων από την δολοφονία του από Αλβανούς εθνικιστές.

Ο Αριστοτέλης έχασε τη ζωή του επειδή επέμενε να μιλάει την μητρική του γλώσσα την ελληνική στην γενέτειρα του το βράδυ της 12ης Αυγούστου 2010, από μία παρέα νεαρών Αλβανών από την Αυλώνα οι οποίοι κατά τη διάρκεια τω διακοπών τους δημιουργούσαν φασαρίες όταν άκουγαν ελληνικά. Η επίθεση τους στην παρέα του Αριστοτέλη Γκούμα έμελλε να ήταν και η τελευταία, όταν μετά την αντιπαράθεση που προκάλεσαν σε καφενείο στο Καμπί της Χιμάρας ακολούθησαν τον Αριστοτέλη που επέστρεφε με τη μοτοσυκλέτα του στο σπίτι του όπου δεν έφτασε ποτέ. Η φονική ομάδα που τον περίμενε για πολλή ώρα μέχρι να απομακρυνθεί από τους φίλους του έπεσε με το αυτοκίνητο που επέβαινε με φόρα πάνω στον 37χρονο Έλληνα και πέρασε από πάνω του επανειλημμένα μέχρι να βεβαιωθούν ότι ξεψύχησε. Ο άτυχος Χιμαραίος ενταφιάστηκε την επόμενη μέρα χωρίς να γίνει ιατροδικαστική εξέταση.

Ο οδηγός του αυτοκινήτου Ιλίρ Μούκα που παραδόθηκε μετά από λίγες μέρες, καταδίκαστηκε σε 12 χρόνια φυλάκιση (με ισχυρό ενδεχόμενο μείωσης της ποινής), αλλά στην πραγματικότητα δεν γνωρίζουμε αν όντως εκτίει την ποινή του. Οι υπόλοιποι 4 συνεπιβαίνοντες αφέθηκαν ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους.
Χαρακτηριστικό είναι ότι στη δίκη του δολοφόνου δεν εκλήθη ούτε η οικογένεια του θύματος ούτε μάρτυρες κατηγορίας προκειμένου να καταθέσουν για την υπόθεση, με τους συγγενείς του Αριστοτέλη να ενημερώνονται μετά από μέρες για το... έργο της αλβανικής δικαιοσύνης.

Χρέος όλων των Ελλήνων που βρίσκονται αυτές τις μέρες στη Βόρειο Ήπειρο είναι - εφόσον δύνανται - να παραστούν στο μνημόσυνο του νεαρού συμπατριώτη μας και να συμπαρασταθούν στην οικογένεια του. 
Η δολοφονία του Αριστοτέλη αποτελεί υπόθεση ολόκληρου του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού.
  

1 σχόλιο:

  1. Κατι μου λεει μεσα μου ο Αριστοτελης ηταν συγγενης μου
    Ο παππους μου η ο προππαπος μου που ζουσε εκεινα τα χρονια της Τουρκοκρατιας στη Σαμαρινα του Σμολικα αρχικα λεγοταν "ΓΚΟΥΜΑΣ"
    Καθως περιεθαλπε τους "τσιγαριζμενους" απο τις ζεματιστρες κλεφτες και αρματολους του κολλησαν το παρατσουκλι "ΤΡΕΞΤΕ ΣΤΟ ΤΣΙΓΑΡΙΔΑ"
    Μα ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΕΝΗΣ ΜΟΥ αφου πεθανε για τη γωσσα μου ειναι δυο φορες δικος μου ανθρωπος
    Ας το βλεπουν οι νεοτεροι και ας καταλαβουν τι κακο κανουν οταν γραφουν ΓΚΡΙΓΚΛΙΣ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή