Κυριακή, 3 Απριλίου 2011

Σε χοτζικά πρότυπα οργάνωσε το κατεστημένο Μπολάνου τη γιορτή για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου στη Χιμάρα


Για τις εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν στη Χιμάρα στο πλαίσιο του εορτασμού της εθνικής επετείου της έναρξης της Ελληνικής Επανάστασης του 1821, δημοσιεύσαμε αρχικά το σχετικό κείμενο της ΣΦΕΒΑ, το οποίο περιέγραψε τα πράγματα από μία ουδέτερη και χωρίς κριτική διάθεση σκοπιά, αφού η θέση της ως οργάνωση που αποτελείται από Ελλαδίτες είναι ιδιαίτερα λεπτή.
Έχοντας όμως περάσει μερικές μέρες από την 25η Μαρτίου δεν είναι δυνατόν να μην ασχοληθούμε με τα όσα καθόλου τιμητικά για την επέτειο συνέβησαν κατά τη διάρκεια του καλλιτεχνικού προγράμματος των μαθητών του τοπικού ελληνικού ιδιωτικού σχολείου. 

Δυστυχώς ο Δήμαρχος Χιμάρας και πρόεδρος - βιτρίνα της κεαδίτικης Ομόνοιας Βασίλης Μπολάνος, μετά την επέτειο της 12ης Δεκεμβρίου 1990 στο Αλύκο πριν τρεις μήνες, "ξαναχτύπησε" εκμεταλλευόμενος την διεξαγωγή μιας εθνικής εκδήλωσης για μικροκομματικές σκοπιμότητες. Η μόνη διαφορά είναι ότι τώρα δεν βρισκόταν στο "εχθρικό" έδαφος του Βούρκου αλλά στην έδρα του, περιστιχιζόμενος από τον μηχανισμό που τον στηρίζει στην εξουσία. 

Στην ομιλία του ο κ. Μπολάνος μίλησε στην αρχή πολύ ωραία και πατριωτικά, κάνοντας λόγο για τη μη πραγμάτωση της εθνικής ολοκλήρωσης που ξεκίνησε η Επανάσταση του 1821, αφού περιοχές όπως και η Βόρειος Ήπειρος έμειναν εκτός ελληνικού κράτους.
Πολύ σωστά το ξεκίνησε ο Δήμαρχος για να πει όμως στη συνέχεια του λόγου του για τον Βορειοηπειρωτικό Ελληνισμό του σήμερα ότι η Ομόνοια – ΚΕΑΔ (το PBDNJ δηλαδή αφού ουσιαστικά Ομόνοια δεν υπάρχει αλλά απλώς καπηλεύονται το όνομα) αποτελεί τον μοναδικό εκφραστή και αντιπρόσωπο του. Να παινέψει το σπίτι του ήθελε ο Δήμαρχος και το χώρεσε στο χαιρετισμό του. Ξέχασε όμως ότι βρισκόταν σε εκδήλωση για την 25η Μαρτίου, γιορτή όλων των Ελλήνων και ότι εκεί ήταν παρών ως Δήμαρχος όλων των Χιμαριωτών. Προφανώς όμως δεν επιθυμεί αυτόν τον βαρύ τίτλο για τον εαυτό του, γιατί διαφορετικά δεν θα εκφραζόταν με τέτοιο τρόπο.   
Όμως αυτό δεν ήταν τίποτα μπροστά σε όσα ακολούθησαν.

Αφού λοιπόν είπαν τα ποιήματα τους τα παιδιά του νηπιαγωγείου ήρθε η σειρά των μαθητών της Α΄Δημοτικού.
Και πάνω που ακουγόντουσαν ποιηματάκια για την Εθνεγερσία του ΄21, απαγγέλθηκε το εξής ποίημα:

«...Γι’ αυτό μην τα πιστεύετε τα λόγια που λένε
για να είμαστε δυνατοί στο τέλος να μην κλαίμε
με την Ομόνοια (σ.σ. το PBDNJ δηλαδή) μπροστά όλοι να ενωθούμε
και να παλέψουμε σκληρά το δίκιο μας να βρούμε.
Όσοι από μας θέλουνε άλλον να ψηφίσουν
τότε αυτοί θα κάνουνε κακό του κεφαλιού τους»!!!!!!

Για να πάρει σειρά το νεόκοπο ποίημα: 

«Ψηφίζοντας για Δήμαρχο που’ χει η οργάνωση μας
κάνουμε το καθήκον μας όπως οι πρόγονοι μας.
Η Ομόνοια είναι ξακουστή σε Ευρώπη και Ελλάδα
και όλοι μας συμβουλεύουμε όχι σε κόμματα άλλα»!!!!!

Τα ακούσματα αυτά αναμφίβολα μας γύρισαν σε άλλες εποχές. Τότε που τα Βορειοηπειρωτόπουλα υμνούσαν υποχρεωτικά το Κόμμα Εργασίας και τον «θείο» Ενβέρη. Μόνο με την κομουνιστική καθεστωτική προπαγάνδα μπορούσε να συγκριθεί αυτό το αίσχος που οργανώθηκε στη Χιμάρα από τον μηχανισμό Μπολάνου, του οποίου μέρος αποτελούν ο διευθυντής και ορισμένοι δασκάλοι του σχολείου που φέρουν φυσικά τεράστια ευθύνη για την κομματική στράτευση των μαθητών. 

Η «Ακροκεραύνειος» κάποτε Σχολή, σήμερα εκπαιδευτήριο  Όμηρος, υποτίθεται ότι έχει ως σκοπό να γίνει εστία μόρφωσης για όλα τα Ελληνόπουλα της Χιμάρας. Ύστερα από αυτό όμως δικαιωματικά θα πρέπει να μετονομαστεί σε «Μπολάνειο Σχολή». Αν ήθελαν οι δάσκαλοι και οι γονείς των συγκεκριμένων μαθητών που τους ανέθεσαν να πουν αυτά τα ποιήματα, ας έκαναν κάποια άλλη μέρα μία κλειστή εκδήλωση που θα απευθυνόταν αποκλειστικά στους οπαδούς του PBDNJ. Είχαν κάθε δικαίωμα. Το να ακούγονται όμως αυτές οι προπαγανδιστικές ρίμες στο πλαίσιο του εορτασμού της σημαντικότερης εθνικής επετείου του Ελληνισμού αποτελεί τουλάχιστον ντροπή για αυτούς που το οργάνωσαν. 

Φαίνεται πως το δίδυμο Ντούλε - Μπολάνου στις δύσκολες αυτές στιγμές που τα βρήκε σκούρα, αποφάσισε να δημιουργήσει τις νέες γενιές πιονέρων και φατόσηδων.
Στο χέρι των γονέων όμως είναι να μην επιτρέψουν να επικρατήσει  καθεστωτικού τύπου παιδεία.

27 σχόλια:

  1. Το άρθρο αυτό κύριοι, αποπνέει μια δυσωδία, ένα πνεύμα παιδικής δυσαρέσκειας και όλα αυτά δοσμένα μέσα από μεθόδους "χοτζικής σιγκουρίμη", κατηγορίες δηλ. πίσω από μάσκες. Ο άνανδρος συντάκτης του άρθρου κρύβεται πίσω από τον τίτλο "Το Όραμα".
    Επιτέλους, είναι τόσο αποκαλυπτικό το άρθρο που θα έπρεπε ο συντάκτης του να χαίρεται για το "λαυράκι" που έγαλε. Γιατί δεν αναγράφει και το όνομά του?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σας κσαναρωτω το κομμα των ελλινων ποτε γιορτασε?
    τοτε τι σας πιραζει το τι εκαναν στη χειμμαρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kύριε Νέτσο. Το άρθρο μας δεν διεκδικεί δάφνες αποκλειστικότητας. Περιγράψαμε και σχολιάσαμε κάτι που έγινε δημόσια και το οποίο παρακολούθησαν πολλοί.
    Γράφετε για "δυσωδία", "παιδική δυσαρέσκεια" και άλλα "ωραία" και σας ρωτάμε:
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΠΟΙΟ ΨΕΜΜΑ;
    Φυσικά και όχι, γι' αυτό μην υπεκφεύγετε.

    Αποτελεί μεγάλο θράσος να μιλάτε αναφερόμενος στο ιστολόγιο μας για "μεθόδους χοτζικής σιγκουρίμι" και "μάσκες" τη στιγμή που γνωρίζετε ότι είμαστε η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ΤΟ ΟΡΑΜΑ, της οποίας η ταυτότητα αν δεν σας είναι γνωστή, μπορείτε να τη διαβάσετε από ένα φύλλο της. Εξάλλου για το θέμα έχουμε ξαναγράψει αρκετές φορές από εδώ.
    Γι' αυτό λοιπόν αυτά περί "μασκών" θα είχαν βάση εάν τα απευθύνατε σε ανώνυμα ιντερνετικά παπαγαλάκια που μας παρουσιάζουν το άσπρο μαύρο. Ονόματα μη λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αναφέρθηκα στην τακτική ή αν θέλετε επιλογή να γράφει κάποιος κάτι και να μην το υπογράφει. Γράφοντας κάτι, ό,τι δήποτε είναι αυτό και αντί υπογραφής του συντάκτη να τίθεται το όνομα του μέσου, αυτό είναι μιά δημοσιογραφία παροδία.
    Δεν φαντάζομαι να έγραψε η ιστοσελίδα ή η εφημερίδα, ως άψυχο μέσον, αυτό το άρθρο, κάποιο ανθρώπινο χέρι το έγραψε.
    Όσο για την αλήθεια ή μη των αναφερομένων στο άρθρο, δεν μπορούσα να είμαι παρών στην εκδήλωση για να έχω ιδίαν αντίληψη. θα προσπαθήσω να τα διασταυρώσω και θα επανέλθω.
    Μετά τιμής
    Α. Νέτσος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε λοιπόν, είμαστε άξιοι της μοίρας μας .....Ποτέ δεν μπορέσαμε να βρούμε μια "χρυσή τομή" ώστε να κάνουμε καλό σε μας και στους γύρω μας,(μιλάω για την πατρίδα μας) .....Αυτό που μας διακατέχει τελικά είναι το τι θα πει και τι θα κάνει ο άλλος .....Κύριοι, έχουμε δημοκρατία και ας μάθουμε να την σεβόμαστε.....
    Δεν είμαι με κανέναν σας, απλώς στεναχωριέμαι που και μετά από τόσα χρόνια η στενότητα σκέψης και η κακομοιριά μας ακολουθεί.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν είναι παράλογο κύριε Νέτσο να κάνετε σ' εμάς αυτά τα "μαθήματα" δημοσιογραφίας;
    Οι απορίες σας και τα σχόλια για "παροδίες" αλλού, όχι εδώ. Μην ξαναλέμε τα ίδια.
    Όχι και να γελάει ο μύξας τον σάλιαρη!

    Θα σας θυμίσω επίσης ότι η μεγαλύτερη ειδησεογραφική ελληνική ιστοσελίδα, το in.gr (αλλά και πολλές άλλες), αναγράφει μόνο τον δημοσιογραφικό οργανισμό στον οποίο ανήκει (ΔΟΛ). Όχι πως τολμάμε να συγκριθούμε μαζί της, αλλά το γράφουμε πληροφοριακά. Απο και πέρα όλοι γνωρίζουν τα γραφεία του ΔΟΛ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμε 3 Απριλίου 2011 6:38 μ.μ. σωστά τα λες, αλλά μάλλον αρχίζεις από λάθος μπλογκ. Όλοι όσοι παρακολουθούν, γνωρίζουν πολύ καλά ποιοι έκαναν σημαία τους τη λασπολογία.
    Όσον αφορά όμως τα τελευταία γεγονότα στη Χιμάρα αλλά και κάθε τι που προσβάλλει το εθνικό αίσθημα και τη συλλογικότητα, τι θα έπρεπε; να το αφήσουμε να περάσει αδιαμαρτύρητα; Εμείς τουλάχιστον ότι γράφουμε το διασταυρώνουμε και κάθε σχόλιο μας βασίζεται σε επιχειρήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμε 3 Απριλίου 2011 6:18 π.μ., δεν σε ξεχάσαμε.
    Ξαναρωτάς για το Κόμμα των Ελλήνων αν γιόρτασε την 25η Μαρτίου και σου ξανααπαντάμε ότι η εκδήλωση για την πρώτη επέτειο από την ίδρυση του στους Άγιους Σαράντα στις 20 Μαρτίου 2011 ήταν αφιερωμένη και στην εθνική επέτειο.
    Πως μπορείς όμως να συγκρίνεις μία εκδήλωση που έγινε ξεκάθαρα σε κομματικό πλαίσιο με μία σχολική εορτή που υποτίθεται ότι απευθυνόταν σε όλους τους Χιμαριώτες;

    Τα στελέχη του PBDNJ για άλλη μια φορά έδειξαν ότι δεν έχουν ούτε ιερό ούτε όσιο. Τις προθέσεις τους τις έδειξαν από τις 12 Δεκεμβρίου 2010 στο Αλύκο, ακολουθώντας το δόγμα "τις επετειακές εκδηλώσεις τις οργανώνουμε για εμάς και όχι για όλους".
    Κατά τ' άλλα συνεχίζουν να καπηλεύονται το όνομα "ΟΜΟΝΟΙΑ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χαχαχα Νομίζεται ότι έτσι θα μειώσετε το Μπολάνο? χαχα Κουταβάκια. Μπολάνος και ξερό ψωμί ρεεεεε!
    Έτσι δεν σας αρέσει. Αλλιώς δεν σας αρέσει...
    Όταν κάψουν Ελληνική σημαία με το όνομά σας στην πρωτεύουσα της Αλβανίας, τότε βγείτε να κρίνετε. Ζαγάρια παλιο ανθέλληνες του κερατα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάλι επιχειρήματα βλέπουμε!
    Όχι ανώνυμε 3 Απριλίου 2011 8:49 μ.μ., εμείς τέτοιες διαφημίσεις δεν θέλουμε. Κρατα τες για του λόγου σου. Επειδή έχεις αμνησία ή είσαι παιδάκι που οι γονεις σου δεν σε ενημέρωσαν για την πρόσφατη ιστορία του Βορειοηπειρωτικού, σου θυμίζουμε ότι κάποιος από την απο δω πλευρά που χλευάζεις, φυλακίστηκε για τον Ελληνισμό.
    Γι' αυτό άντε να μάθεις καλά το μάθημα σου, που θα συγκρίνεις τις φυλακίσεις και τα βασανιστήρια με τα λεκτικά πυροτεχνήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο στον Βασίλη,μακάρι να είχαμε την δυνατότητα να κάνουμε σε ολα τα παιδια τέτοια ¨προπαγάνδα¨ ώστε να δημιουργήσουμε νεους αγωνιστές για την Βόρειο Ηπειρο.
    Εαν περιμένουμε απο την προηγούμενη γενιά σωθήκαμε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σε άλλο σας σχόλιο κύριε Δράκο κατηγορείτε τους Βορειοηπειρώτες ως ρουφιάνους χοτζικούς βάζοντας μας όλους στην ίδια μοίρα με ένα κακό παράδειγμα. Τώρα επικροτείτε τις κομμουνιστικές προπαγανδιστικές τακτικές. Πραγματικά δεν ξέρετε κι εσείς τι υποστηρίζετε...
    Αν και το σχόλιο σας είναι απαράδεκτο τουλάχιστον είναι εντός θέματος, το μοναδικό θα λέγαμε απ' όσα έχουν γραφτεί υπέρ του γεγονότος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οι προπαγανδιστικές κομμουνιστικές τακτικές έχουν αποδειχθει στην πράξη οτι φέρουν αποτελέσματα,ειδάλως δεν θα είσασταν τόσοι πολλοί ΒΗ ρουφιάνοι και συνεργάτες των Αλβανών(δεξιών ή αριστερών).Η δημιουργία ¨μουτζαχεντίν" υπερ της Βορείου Ηπείρου έπρεπε να ήταν ο στόχος όλων σας και όχι η διανομή των θέσεων,ο πλουτισμός εις βάρος των εθνικών συμφερόντων,τα ρουφιανιλίκια,τα κολητηλίκια με τους Αλβανούς κτλ.Μακάρι να υπήρχαν και άλλοι σαν τον Βασίλη Μπολάνο άλλα που να τους βρείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κύριοι οραματιστές του MEGA, γιατί δεν δημοσιεύσατε το σχόλιό μου; ήταν πολύ βαρύ για τα γούστα σας; αδυνατώ να πιστέψω πως εσείς οι οραματιστές δεν μπορείτε να αντικρούσετε τα επιχειρήματά μου και για τον λόγο αυτόν ποιείτε την νήσσαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. O στόχος ποιος είναι τελικά; να δημιουργηθούν αγωνιστές υπέρ της Βορείου Ηπείρου ή αγωνιστές της κλίκας;

    Αλήθεια κύριε Δράκο, μιας και λέτε για κολλητηλίκια με Αλβανούς, αφού ρίξετε πρώτα μια ματιά στην κοινή συνέντευξη τύπου Ράμα - Ντούλε, πως σχολιάζετε το κόψιμο σε τόσες πολλές κορδελες από τον Μπολάνο και τον Μπερίσα πιασμένους αγκαλιά μέσα σε δύο καλοκαίρια;
    Μέσα σε δύο χρόνια (2008, 2009) ο Μπερίσα επισκέφθηκε τη Χιμάρα τόσες φορές όσες δεν την επισκέφθηκαν όλοι οι Αλβανοί πρωθυπουργοί από την ίδρυση του αλβανικού κράτους. Σε καποιο άρθρο μίας εφημερίδας είχαμε διαβάσει ότι περισσοτερες φορές επισκέφθηκε ο Μπερίσα τη Χιμάρα αυτά τα δύο χρόνια απ' όσες ο Ντούλες το αλβανικό κοινοβούλιο!
    Πως σχολιάζετε την φράση του Μπολάνου προς τον Μπερίσα τον Ιούλιο του 2008 "είστε ο καλύτερος πρωθυπουργός της Αλβανίας από το 1914";
    Και αν πείτε ότι τα εργα έγιναν από την αλβανική κυβέρνηση επειδή ο Δήμαρχος Χιμάρας είναι ικανός και διπλωμάτης (ο αγώνας εδώ πάει περίπατο), πως γίνεται όταν εγκρίνονται κονδύλια π.χ. για τη Φοινίκη να συμβαίνει επειδή είναι "προδότης" ο Έπαρχος Λούτσης;
    Δεν είναι κάπως οξύμωρο;

    Ξεφύγαμε απ' το θέμα πάλι, αλλά για κάτι τέτοια θα επανέλθουμε σε άλλα άρθρα.
    Τελικά είσαι κουμουνιστής φανατικός Δράκε και δεν θέλεις να το παραδεχτείς.
    Όσο για τα "μουτζαχεντίνικα" του Μπολάνου αποδείχτηκαν πυροτεχνήματα.
    Πάντως αν αγαπάς τόσο τη Βόρειο Ήπειρο και θες να αγωνιστείς τόσο για αυτήν, έλα να δώσεις τον αγώνα από εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Και να έρθουμε τώρα στο άμυαλο και θρασύτατο παιδάκι με το ψευδόνυμο "Χιμαραίος" που νομίζει ότι εκφράζει επιχειρήματα.
    Γιατί από αυτά που γράφει πρόκειται για παιδάκι που δεν γνωρίζει και απλώς αναπαράγει το λάθος μάθημα που του μάθανε όπως τα ποιηματάκια που απήγγειλαν οι αθώοι μαθητές.

    Νομίζει επίσης ότι δεν μπορούμε να του απαντήσουμε, αλλά πως να προλάβουμε όταν έχουν κάνει βάρδιες για το ποιος θα μας "πρωτοαντικρούσει";

    Το κατεβατό σου "Χιμαραίε" δεν δημοσιεύτηκε για τους εξής λόγους:
    1) Εκφράζει ασέβεια σε άτομο που υπέστει διώξεις και στερήθηκε την ελευθερία του εξαιτίας των αγώνων του για την ΟΜΟΝΟΙΑ και τον
    ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ.
    2) Εκφράζει τοπικιστικό μίσος και προσβάλει τους Έλληνες άλλων περιοχών της Βορείου Ηπείρου, πέραν της Χιμάρας.
    3) Είναι ουσιαστικά εκτός θέματος

    Εξάλλου υπάρχουν κι άλλα ιστολόγια ανώνυμα με τα οποία συμφωνείς και προσφέρονται να ικανοποιήσουν το παραλληρημα σου.

    Απο κει και πέρα αφού τόσο θέλεις απαντήσεις σου τις δίνουμε γιατί πιστεύουμε ότι τα παιδάκια πρέπει να μαθαίνουν σωστά:

    α) Δεν μπορείς να συγκρίνεις ένα ενημερωτικό και αρθρογραφικό ιστολόγιο που μπορεί να παίρνει θέση στα πολιτικά, με μία εκδήλωση εθνικής εορτής.
    β) Δεν είναι άξιο ένα κακομαθημένο σαν κι εσένα να μας κάνει "μαθήματα" περί Ομόνοιας και Ελληνισμού.
    Η Ομόνοια ιδρύθηκε πολύ πριν εμφανιστεί ο Μπολάνος και αγωνίστηκαν για αυτήν με κίνδυνο της ζωής τους και στέρηση της ελευθερίας τους για ένα σχεδόν χρόνο, άνθρωποι τους οποίους σήμερα αποκαλείς "προδότες".
    Ποιος σας έδωσε το δικαίωμα να υποστηρίζετε ότι για την Ομόνοια και τον Ελληνισμό όλα ξεκινούν και τελειώνουν στο Μπολάνο;
    Το να διαγράφετε τους αγώνες που έγιναν τη δεκαετία του 1990 τόσο εύκολα, είναι τουλάχιστον χυδαίο. Ότι ακριβώς σας χαρακτηρίζει δηλαδή.
    γ) Με το Μπολάνο αγωνιστήκαμε μαζί στην αρχή όλοι οι Έλληνες για μια καλύτερη Χιμάρα και τον υποστηρίξαμε φανατικά. Δεν φταίμε εμείς αν μας διέψευσε τόσο εκεί όσο και στο θέμα της Ομόνοιας.
    δ) Στην Ομόνοια υποτίθεται ότι τον Μάρτιο του 2008 εξελέγη ως προσωρινός πρόεδρος μέχρι να γίνουν εκλογές από τη βάση μέχρι το τέλος εκείνου του έτους. Οι εκλογες τελικά ξανάγιναν τον Ιανουάριο του... 2011 με μοναδικό υποψήφιο τον ίδιο και ψηφοφόρους τα μέλη του συμβουλίου.
    Με τον άνθρωπο βέβαια δεν έχουμε τίποτα, άλλωστε όλοι όσοι δεν έχουν παρωπίδες, όποιον και να υποστηρίζουν, παραδέχονται ότι άλλοι είναι που κάνουν κινούν τα ηνία, πραγμα που το έχουμε τονίσει επανηλλημένα. Ο Δήμαρχος παίζει απλά το ρόλο της βιτρίνας.
    ε) Το ποιοι λατρεύουν ακόμα τον Ενβέρ Χότζα(που μάλλον δεν τον πρόλαβες, αλλά σε μάθανε με πολύ αγάπη γι' αυτόν), φαίνεται πολύ καθαρά από όσους χρησιμοποιούν τις τακτικές και τα επιχειρήματα εκείνου του καθεστώτος.

    Να ξέρετε ότι αγαπάμε πολύ τους νέους, ακομα και τους άμυαλους και θρασείς, αφού κι αυτοί δικαιολογούνται λόγω της ηλικίας τους.
    Στους νέους είναι η ελπίδα της Βορείου Ηπείρου. Στους νέους όμως που κουβαλάνε νέα μυαλά και όχι αυτούς που μπαίνουν στα κοινά για να εξυπηρετήσουν παλιές, καταδικασμένες και αποτυχημένες ιδέες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. zhtw to kead
    egw psifizw kead
    zhto o dule

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ρώτα τον Βαγγέλη τον Παπαχρήστου τι κομμουνιστής είμαι Θόδωρε, εάν βέβαια με θυμάσαι τότε που σου εβγαλε το πρωτο φύλλο της εφημερίδος σου στην ΝΕΑ ΘΕΣΗ ο Γιάννης Σχοινάς γιατι δούλευα και εγώ εκεί !Την Χιμάρα οι Αλβανοί την εποφθαλμιούν και ακολουθούν όποια τακτική κρίνουν σκόπιμη(απο απειλές εως επιθέσεις φιλίας),εσάς στον Βούρκο και στην Δρόπολη σας έχουν σίγουρους γιατί να ασχοληθούν;ΡΑΓΙΑΔΕΣ ΗΣΑΣΤΑΝ ΡΑΓΙΑΔΕΣ ΠΑΡΑΜΕΙΝΑΤΕ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είστε άξιοι συγχαρητηρίων για τον τρόπο που χειρίζεστε τα μαθήματα προπαγάνδας που έχετε λάβει. Δημοσιεύοντας μία απάντηση σε ένα αδημοσίευτο σχόλιο, δώσατε νέο ορισμό στην έννοια "διάλόγος".

    Δυστυχώς δεν μπορώ να προσθέσω κάτι άλλο αφού δεν γνωρίζω τους όρους του διαλόγου που έχετε θεσπίσει.

    Έχετε καλά στο μυαλό σας κύριοι "οραματιστές", πως η ΟΜΟΝΟΙΑ έχει ανθρώπους της πάλλας και της πένας οι οποίοι δεν θα επιτρέψουν την καταστροφή του ελληνισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Kύριε Δράκε ξέρουμε πολύ καλύτερα από εσάς τι συμβαίνει εδώ πάνω. Να μιλάτε από την Αθήνα περί ραγιαδισμού είναι πολύ εύκολο και ανεύθυνο.
    Μικρέ Χιμαραίε εξηγήσαμε αναλυτικά τις θέσεις μας, μην καταντάς σπαστικό.
    Αν εσύ εννοείς "διάλογο" το να βρίζεις τους φυλακισμένους της Ομόνοιας ή όσους δεν είναι Χιμαραίοι, σαφώς έχουμε διαφορετική αντίληψη.

    Κάπου εδώ κλείνουν και τα άσχετα σχόλια.
    Από εδώ και πέρα θα δημοσιεύονται μόνο τα σχετικά με το θέμα, θετικά ή αρνητικά.
    Τέρμα οι υπεκφυγές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Drake den exeis dikeo oi albanoi to idio mas blepoun ollous mas,stin ximara oi epitheseis einai poio entones giati apla kai ta sunferonta einai megalitera.Oson afora ton Mpolano mesa stin omonoia auto pou ton diakrinei einai i monimi ypoxoritikotita tou kai epidis egw eixa panta tin ikona pou probaloun ta albanika kanalia gia to prosopo tou, otan ton gnorisa prosopika prin apo ena mina eida enan kalo kai agno patrioti mono pou elipe to orama enos igeti.Drake an kanw lathos diorthoseme!!ARGIRIS X.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Περιμένετε λίγο,το πιθανότερο είναι να τους ρίξει μια μούντζα ο Βασίλης !Οι Βουρκαραίοι και οι Δροπολίτες ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΤΕ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Στη Χειμάρα ο Μπολάνος θα βγει και πάλι όχι γιατί έκανε τίποτα τρομερό αλλά γιατι απο τους άλλους υποψήφιους ο ένας είναι χειρότερος από τον άλλο.
    Όμως το να βαζουν οι άνθρωποι του εκεί να λένε οι μαθητές ποιηματάκια για το κόμμα του είναι πολύ υπερβολικό και άσχημο. Δεν είχε ανάγκη απο τετοιους ύμνους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Nai re drake den pezomaste oi vourkaroi!
    ola ta xame h poihsh kai oi moytzaxentin mas leipane, den blepete oti kati tetoia einai boutiro sto psomi ton alvanon?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χρυσάνθη Γκόρου

    Το ποίημα αυτό το έγραψε μια δασκάλα που έχει δώσει τη ζωή της να γίνει το ελληνικό σχολείο στη Χιμάρα. Από όσα μαθαίνω ο Δήμαρχος δεν είχε ιδέα και επομένως δεν μπορεί να φέρει καμία ευθύνη για αυτό.
    Για να είμαστε εντάξει σε "όλα" και ειδικά στον αλβανόψυχο Λαζάρι τον οποίον όλοι μας γνωρίζουμε το ποιόν του προτείνω να πυροβολήσουμε τη δασκάλα που έχει δώσει τη ζωή της άμισθη για το σχολείο της Χιμάρας και τη Χιμάρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μετά από τρεις μέρες και 24 σχόλια βρέθηκε επιτέλους κάποιος να λύσει το "μυστήριο".
    Ακόμα και έτσι όμως επιβεβαιώνεται ο χαρακτηρισμός "κατεστημένο Μπολάνου". Μπράβο στη δασκάλα για ότι έχει προσφέρει, αλλά δεν δικαιολογείται να βάζει παιδιά ανάμεσα στα ποιήματα για τον Σπύρο Μήλιο και τον Μπότσαρη να λένε και για την υποψηφιότητα του Δημάρχου. Τώρα αν αυτό το θεωρείτε ωραίο, ουδέν σχόλιο.
    Αν κάποιοι πάλι θέλουν να φανούν μπολανικότεροι του Μπολάνου μπορούν να βρουν άλλους τρόπους να το κάνουν.
    Η αναφορά στο Λαζάρη κυρία Γκόρου είναι παντελώς άστοχη. Δεν νομίζουμε να υπάρχει ένας Χιμαραίος που θα πάει να τον ψηφίσει μόνο και μόνο επειδή έβαλαν παιδιά να πουν αυτά τα ποιήματα.

    Κλείνοντας τη συζήτηση με αφορμή τα άσχετα και επιθετικά σχόλια των οπαδών του PBDNJ έχουμε να γράψουμε το εξής:
    Όσο δικαίωμα έχουν ιστότοποι ή εφημερίδες να υποστηρίζουν το δίδυμο Ντούλε - Μπολάνο και να κατηγορούν το Κόμμα των Ελλήνων, άλλο τόσο έχουμε και εμείς το δικαίωμα να το υποστηρίζουμε αλλά και να ασκούμε κριτική στο προαναφερθέν δίδυμο ως δημόσια πολιτικά πρόσωπα. Με τη μόνη διαφορά πως ότι γράφουμε εμείς είναι αληθές και τεκμηριωμένο.
    Δεν μας ενδιαφέρει αν μία ομάδα έμαθε να είναι τα δικαιώματα κομμένα και ραμμένα στα μέτρα της.
    ΑΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ Η ΚΟΥΒΑ ΚΑΙ Η ΒΟΡΕΙΟΣ ΚΟΡΕΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αρκετοί φίλοι αναγνώστες μάλλον δεν κατάλαβαν, ίσως επειδή δεν το τονίσαμε ιδιαίτερα, ότι η συζήτηση έχει κλείσει, αφού οτιδήποτε άλλο θα γραφόταν θα ήταν ανούσιο και το πιθανότερον άσχετο, όπως και τα περισσότερα σχόλια σε αυτό το θέμα. Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή