Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

Ο υπαίτιος της εθνικής συμφοράς προστατεύεται ως εθνικός σωτήρας! Γιατί και από ποιους;;;

Του Παναγιώτη Μπάρκα

Κάπου στην Κουλουρίτσα, στην καρδιά του Βούρκου οι ΟΜΟΝΟΙΑ-ΚΕΑΔ έχει αναρτήσει ένα πανό με το κεντρικό τους σύνθημα: «Μόνο Ευρωπαίοι»…. Η σημειολογία του περιστατικού μαρτυρεί το πραγματικό προφίλ του φορέα που εκπροσωπεί το πανό. Πρόκειται για σαρκαστική πρόκληση σε βάρος του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού.


«Μόνο Ευρωπαίοι», λοιπόν…. Στην Κουλουρίτσα, εκεί στην καρδιά του Βούρκου, πάνω από κάποιες όρνιθες και γιδοπρόβατα. Πάνω από κάποιους απεγνωσμένους και απογοητευμένους Έλληνες Βορειοηπειρώτες. Σε ένα τοπίο που θυμίζει μεταπολεμικό βομβαρδισμένο τοπίο, όταν οι ανθρωποι αυτοί προσπαθούν με νύχια και δόντια να επιβιώσουν. Που βλαστημούν την ημέρα και τρομάζουν την νύκτα … λόγω ανασφάλειας.
Και οι ΟΜΟΝΟΙΑ-ΚΕΑΔ με το πανό τους δεν κοροϊδεύει απλώς, προκαλεί οργή έστω και αν εκδηλώνεται με σιωπή.

Θα ήταν παρηγορητικό αν το γεγονός θα ήταν απλώς ατόπημα κάποιου εκπροσώπου. Διαπιστώνεται ως η ουσία του φορέα που διεκδικεί την πολιτική και εθνική εκπροσώπηση αυτών των απογοητευμένων Ελλήνων.  
Δείχνει το απόλυτο μέγεθος ταύτισης του θεσμού ΟΜΟΝΟΙΑΣ-ΚΕΑΔ με την απολυταρχία του Ντούλε. Όχι μόνο στο επίπεδο απόλυτης υποταγής της ΟΜΟΝΟΙΑΣ στα συμφέροντα του ΚΕΑΔ, αλλά στην απόλυτη υποταγή και των δύο θεσμών (σε ένα) στην ατομοκρατορία του Ντούλε. Μόνο εκείνος δεν γνωρίζει πια είναι η κατάσταση  στην εθνική ελληνική μειονότητα, ποια είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Έλληνας Βορειοηπειρώτης, ποιες είναι οι πραγματικές προσδοκίες του…. Εκτός τόπου και χρόνου, μας θυμίζει Δον Κιχώτη. Αλλά όχι για να γελάσουμε αλλά για να θρηνήσουμε και όχι για την εθνική και πολιτική κατάντια του Ντούλε, αλλά για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο Ελληνισμός της Βορείου Ηπείρου και για την σαρκαστική ειρωνεία και η παραδοξότητα που επιλεγεί αυτός ο άνθρωπος «για να εκπροσωπήσει τον Βορειοηπειρωτικό Ελληνισμό».

Το χειρότερο, εκεί που οι απλοί Έλληνες του γυρίζουν την πλάτη, αυτός, ο σύγχρονος Μπιμπέλι του Βούρκου, σκαρφαλώνει στο σβέρκο τους και τους αναγκάζει να προχωρήσουν στα έλη που ο θεσμός τον οποίο αυτός εκπροσωπεί έχει προκαλέσει στον τόπο μας για να μάσει το κυνήγι του… «τις αγριόπαπιες και αγριόχηνες…» Ναι! Με τέτοια νοοτροπία ισχυρίζεται την μονιμότητα και νομιμότητα εκπροσώπησης της εθνικής ελληνικής μειονότητας στην Αλβανία, με αποτέλεσμα να καταφέρνουν την μειοψηφική πολιτική στήριξη της τάξης του 20 % των Ελλήνων.   

Κάποιοι ακόμα Έλληνες, που ή θέλουν να τον πιστέψουν, ή θέλουν να το δυσκολέψουν, τολμούν και πηγαίνουν στις προεκλογικές «συναντήσεις του» και του θέτουν δύο απλά ερωτήματα. «Τι έκανες τόσα χρόνια; Τι θα κάνεις για τους Έλληνες στο μέλλον;» (!;) 
Ο «αρχηγός» δεν έχει απάντηση για τα δύο ερωτήματα. Που σημαίνει ότι στην πρώτη, για τα δεινά που προκάλεσε στον τόπο μας μένει και ο ίδιος έκπληκτος. Ενώ στη δεύτερη μένει άφωνος διότι δεν έχει, ούτε πρόγραμμα, ούτε στόχους, ούτε λύσεις, ούτε δεσμεύσεις. Όσον αφορά τα Ευρωπαϊκά που μιλάει, είναι ακαταλαβίστικα, μοιάζουν «βάρβαρα».
Θέλουν όμως να καλύψουν τα κενά στον πολιτικό και εθνικό λόγο τους. Εκείνο όμως που κάνουν είναι η συμπλήρωση του ΕΙΝΑΙ τους: - Κορυφώνουν σε μονοδιάστατο σχήμα, την αρνητικότητα και επιθετικότητα, την καταστροφή και διάσπαση. Στην μάχη αυτή λάσπης η συγκεκριμένη ηγεσία καταναλώνει και τις πιο «ακριβές» της προσωπικότητές της που τις μυθοποίησε ως «τους ακραιφνείς διανοούμενους». Ο αρχηγός έχει ανάγκη επίδειξης αφοσίωσης από το περιβάλλον του. Και τον περιβάλλον του δείχνει την αφοσίωση του με τον τρόπο που θέλει το αφεντικό τους, με λάσπη, με ύβρεις, συκοφαντίες, ενάντια σε όλους που δεν τους ακολουθούν και ασφαλώς σε εκείνους που τους αντιστέκονται. Τίποτε θετικό, τίποτε δημιουργικό, τίποτε εθνικό, τίποτε πολιτικό…  Μεταξύ των Ελλήνων καλλιέργησαν την νοοτροπία προσωπικού βολέματος καταργώντας τη συνοχή συλλογικής εθνικής συμπεριφοράς.

Η άλλη διάσταση είναι η εξουδετέρωση νέων ανθρώπων που δείχνουν να νοιάζονται για την τύχη του ελληνισμού. Την ειλικρινή πρόθεσή τους την εκμεταλλεύονται για να ασημώσουν την μπαγιάτικη κουφέτα τους. Να πουν ότι, «να εμείς ανανεωνόμαστε». Στην ουσία δεν τους θέλουν. Απλώς τους δέχονται ως διακοσμητικό στοιχείο και τους περιορίζουν στη μπάντα που δεν θα απειλήσει το κατεστημένο της σκουριασμένης ηγεσίας. Τους αξιοποιούν να πλήξουν τους Έλληνες πολιτικούς τους αντιπάλους. Λαμπρό παράδειγμα ο νεαρός Πούλης. Του επιτράπηκε η κάθοδος υποψηφιότητας βουλευτή με το ψηφοδέλτιο του ΚΕΑΔ μόνο και μόνο να κοντράρει στο σπίτι του τον αντίπαλο της ηγεσίας. Όταν εκείνος πάει να δείξει δημοσίως τις πραγματικές προθέσεις του, να αρθρώσει πολιτικό και εθνικό λόγο, πάει λοιπόν να υπερβεί το επίπεδο του αδιαμφισβήτητου ηγέτη, τότε το Πολιτ Μπυρό της ηγεσίας έσπευσε για την γνωστή λογοκρισία….

Να λοιπόν γιατί οι Έλληνες Βορειοηπειρώτες θα πρέπει να απαγκιστρωθούν από την αρνητικότητα ψήφου, που τους έχει επιβάλλει η ηγεσία Ντούλε. Έχουν τη μεγάλη και χρυσή ευκαιρία να δημιουργήσουν τις προϋποθέσεις για ένα πραγματικό νέο ξεκίνημα. Να βγάλουν από την πορεία του μέλλοντος τον κλειστό κύκλο της ηγεσίας του ΚΕΑΔ-ΟΜΟΝΟΙΑΣ.
Για πρώτη φορά έχουν με το μέρος τους την ουδετερότητα της επίσημης Αθήνας. Όλα δείχνουν ότι η Αθήνα θέλει να τηρήσει ίσες αποστάσεις απ΄ όλους τους μειονοτικούς πολιτικούς παράγοντες. Αυτό πρέπει απαραιτήτως να θεωρηθεί θετική εξέλιξη, διότι το κατεστημένο της ηγεσίας ελπίζει στη νίκη μόνο μέσω στήριξης της Αθήνας μέσω διαφόρων μοχλών. Είναι αυτός ο λόγος που την ηγεσία ενοχλεί τόσο πολύ η ουδετερότητα της Αθήνας. Είναι αυτός ο λόγος που έγιναν στόχος της επιθετικότητας της ηγεσίας οι φορείς εφαρμογής της ουδετερότητας.    

Υπάρχουν ωστόσο κύκλοι, οι οποίοι αντί να προσέξουν την ταφόπετρα που ετοιμάζει η συγκεκριμένη ηγεσία προς τις τύχες της ε.ε. μειονότητας, θεωρούν μεγάλη απώλεια την μη εκλογή βουλευτή του Ντούλε. Οι κύκλοι αυτοί δεν θέλουν να δουν την ορατή εξέλιξη μη εκλογής Ντούλε ως την πραγματική δυνατότητα νέου ξεκινήματος, αλλά επιδιώκουν να βρουν από τώρα προσχήματα ενοχοποίησης διαφόρων για «την εθνική απώλεια», όπως θεωρούν την μη εκλογή Ντούλε. Είναι πρωτοφανές ιστορικώς το γεγονός ώστε να προστατεύεται ο υπαίτιος εθνικής συμφοράς, ως εθνικός σωτήρας. Να αντισταθμίζουν όλες τις υπόλοιπες πολιτικές και εθνικές δυνάμεις και προϋποθέσεις με τον συγκεκριμένο υπεύθυνο για την εθνική συμφορά.

Είναι νυχτωμένοι και δεν μπορούν να δουν ότι με τρόπους αποδοτικούς σε όλη την δημοκρατική οικουμένη οι Έλληνες της Αλβανίας μπορεί να στείλουν στην Αλβανική βουλή πολύ περισσότερους εκπροσώπους απ΄ ότι ο μοναδικός εκλεχτός τους. Πρόκειται για μια ισχυρή πλέον πραγματικότητα δοκιμασμένη τις τέσσερις τελευταίες βουλευτικές θητείες. Ταυτοχρόνως εκείνοι επιμένουν και εμποδίζουν πεισματάρικα την υλοποίηση  του άλλου αποδοτικού σκέλους για τις καταστάσεις της Αλβανίας:-την μετατροπή της ΟΜΟΝΟΙΑΣ σε έναν εθνικό συντονιστικό φορέα της πολιτικής πραγματικότητας που τα τελευταία χρόνια  έχει δημιουργηθεί.  Που σημαίνει απελευθέρωση των ιδεολογικών πιστεύω στην υπηρεσία των συλλογικών εθνικών συμφερόντων. 

Η πρωτοφανής διακύβευση των εθνικών συμφερόντων, του παρόντος, του παρελθόντος και ειδικά του μέλλοντος μιας ιστορικής εθνικής κοινότητας στο βωμό ενός ατόμου, πιστεύω ακράδαντα ότι δεν αποτελεί άστοχο ατόπημα. Πίσω από τα ακριβά του κοστούμια, αυτοκίνητα, σπίτια και βίλες κρύβονται διαπλεκόμενα από ελληνικής πλευρά, και αλβανικά εθνικά συμφέροντα σε βάρος των ελληνικών, εκ΄μέρους των Τιράνων.    

ΤΕΛΟΣ
Παναγιώτης Μπάρκας
Αργυρόκαστρο 18.06.2013

borioipirotis.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου