Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

Οι δηλώσεις του βετεράνου του 1940 Γιώργου Αναστασόπουλου στο ΟΡΑΜΑ


«Είμαι πάρα πολύ συγκινημένος. Έρχομαι σήμερα εδώ μετά από 72 χρόνια. 'Ημουν τότε 23 χρονών παιδί»,
ήταν οι πρώτες δηλώσεις στο ιστολόγιο ΤΟ ΟΡΑΜΑ με τρεμάμενη φωνή, εν μέσω λυγμών, από τον βετεράνο του Ελληνο-ιταλικού Πολέμου το 1940 κ. Γιώργο Αναστασόπουλο που βρέθηκε στην εκδήλωση για τον εορτασμό του "ΟΧΙ" στους Βουλιαράτες Αργυροκάστρου την Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012.

Μεταφέρουμε όσες αναμνήσεις μπόρεσε να μας διηγηθεί ο κ. Αναστασόπουλος χωρίς σχόλια:

«Ήμουν έφεδρος υπολοχαγός του Πυροβολικού. Είχαμε στο Σκουταρά της Χιμάρας, στο ύψωμα 705, το παρατηρητήριο του Πυροβολικού. Εγώ ήμουν εκεί ως παρατηρητής. 
Είχαμε μπει στη Χιμάρα ελευθερωτές. Διώξαμε τους Ιταλούς προς τα έξω. 
Θα προχωρούσε ο πόλεμος, αλλά σταματήσαμε στο Σκουταρά γιατί οι Γερμανοί επιτέθηκαν στο μακεδονικό μέτωπο και εκεί υπήρχαν οχυρώματα που είχαν κατασκευαστεί από τον Μεταξά. Δεν μπορέσαμε να προχωρήσουμε και μας έστειλαν πίσω, γιατί δεχόμασταν επίθεση από παντού. 
Εγώ είχα τραυματιστεί στον δεξί ώμο. Θυμάμαι ότι ήρθα στους Βουλιαράτες. 
Δεν θυμάμαι ακριβώς ημερομηνία, θυμάμαι ότι έμεινα στο σπίτι του Καλυβόπουλου, ο οποίος τότε ήταν δάσκαλος στο χωριό αυτό».  


στη φωτογραφία ο έφεδρος υπολοχαγός του Πυροβολικού του Ελληνικού Στρατού το 1940 στα βουνά της Βορείου Ηπείρου Γιώργος Αναστασόπουλος, με τον συνεργάτη  της εφημερίδας μας Θοδωρή Ασβεστόπουλο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου